Sunday, January 16, 2011

Encik Ezio Auditore da Firenze kini dah keluar kotak!

yaaaa.. koleksi figura berterusan lagi kali ini dengan encik ezio dari third person action adventure video game - assassin's creed II pula menjejakkan kaki ke rumah aku. keluaran kedua game ini bermula november 2009. aku tidak berminat sangat bermain permainan elektro ini tapi aku suka pada watak game ini. jadi aku tidak akan mengulas lebih pasal permainan elektro assassin's creed II ini, tetapi lebih menumpukan kepada figura yang aku baru beli hari ini. berita yang agak best ialah aku dapat membelinya pada kadar yang agak murah. figura ini diperbuat oleh square enix mempunyai detail yang sangat baik. macam biasa, penerangan ketibaan masuk dari gambar satu hingga lima dalam susunan kiri ke kanan dan baris satu ke baris tiga. 1) pandangan hadapan kotak yang tertera tajuk video game dan nama penuh si ezio ni. ezio masih terperangkap dalam kotak dan masih tidak mampu menunjukkan sifat brutal nya lagi. 2) pandangan belakang kotak yang juga tertera nama pengeluar - square enix. ada berberapa pose maut dari ezio. 3) ezio dalam casing plastiknya. ada berbagai-bagai weapon accessories dan juga dua articulation tangan untuk pose dan juga tangan untuk pegang pedang, tangan nak tunjuk rasa marah, tangan nak makan, tangan nak beli tiket bas dan sebagainya. 4) dia dah keluar tapi masih cool. mungkin lama sangat melepak dalam kotak menyebabkan dia cool (atau separa bengong). hehehehe. namun, cuba perhatikan perincian anatomi badan dan kostum - amat cantik. 5) ezio memalingkan badannya ke belakang. alunan cape ezio nampak real dan hidup. material kostum pada asasnya berada pada tahap boleh lentur dalam lebih kurang 40%. masih boleh lentur dan bergerak mengikut pose yang dikehendaki tetapi juga 60% keras untuk mengekalkan komposisi figura. okey, maka sekianlah kali ini aku persembahkan ezio. kali ini pembelian aku ialah yang bagus sebab figura ini sememangnya asli dari square enix sendiri. baiklah, sehingga figura yang lain datang pula - babai!...

0 comments:

cerita lain (他の物語)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...