Wednesday, January 26, 2011

KLPAC open day - manusia dan persembahan

fynn jamal amat berbakat (dan kawan-kawannya juga amat talented sepertinya - alunan serunai juga amat memukau!). this petite woman can offer you a performance more than what you can imagine!. dia ialah seorang poet yang menyalurkan seni kata yang indah dalam bentuk lagu. dia amat spontaneous dan sangat kelakar. pandai berkomunikasi dan suara husky nya amat unik. aku memang dah target persembahan dia dan ternyata dia tidak menghampakan. fynn jamal menghasilkan banyak tulisan-tulisan yang amat menarik. respek for this woman!. si cantik manis sebelah ni pulak dari poet stories. ada 3 orang semuanya dan seorang ahlinya main cello. hebat. masa diorang perform hujan turun pulak, tapi they kept on playing and managed to entertain me. aku bagi diorang empat bintang (dari lima). korang boleh cari fynn dan poet stories di facebook.
persembahan gamelan di pentas 2 menarik ramai pengunjung. tengok je la budak-budak ni. enjoy sakan diorang dapat bermain instrumen budaya klasik ni. aku berlegar di sekeliling pentas melihat emosi dari pengunjung. semuanya gembira semasa di sana.
oppsss...ini mungkin juga pasangan yang paling fotogenik yang sempat aku tangkap gambar semasa aku bersantai di kawasan laman bersebelahan lobi utama. latar belakang sentul park menambahkan dramatik gambar ni. cuba korang tengok di latar belakang tu - ada jaring besi berhampiran dengan tasik (dan ada kelibat budak kecil) - itulah dia bench atau kerusi santai yang terdapat di merata-rata tempat. masa aku tangkap gambar ni pun aku tengah duduk atas bench yang sama. agak selesa. dan semestinya sangat artistik. ^^,
band ni sangat best pada aku - auburn. boleh korang cari di facebook jugak. melodi dan alunan gitar band ni sangat sedap didengar dan solo semasa bridge lagu (solo gitar) sangat unik serta sedap memukau aku yang menonton dalam kesejukan hall pentas 1 ini. sebagai maklumat, kalau aku rasa panas aku akan ke pentas 1 untuk menyejukkan badan. hahhaha. tapi bukan sebab itu je aku ke pentas 1. aku ke pentas 1 juga untuk menikmati alunan muzik dari penghasilan idea kreatif. dan yang paling syoknye - semua ini adalah PERCUMA! nothing beats free stuff. hahahaha. percuma tetapi berkualiti - itulah hari terbuka KLPAC.

0 comments:

cerita lain (他の物語)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...