Friday, June 17, 2011

berita mingguan 4


aku dapati bahawasanya aku kurang mengambil gambar aku sendiri - mungkin kerana selalunya aku yang berada di belakang kamera dan bukannya di depan kamera. bukan aku merungut atau apa, cuma itu adalah satu fakta mengapa gambar aku kurang. namun entry kali ini bukan utk aku nak bersembang tentang kenapa gambar aku kurang, tetapi aku nak tunjukkan kepada korang layout gambar terbaru utk blog aku. gambar lebih besar dan memenuhi ruang suasana. lebih menarik pada aku. sebelum ini gambar2 semua kecik belaka dan aku sendiri dapati kurang  feeling utk menatap gambar2 yang aku upload. how's this for a change? okay, sedikit penerangan - gambar ini diambil ketika aku menjelajah ke melaka. gambar kandid ini amat menarik pada aku. bagaimana dengan korang punya favorite picture position? terutamanya jika gambar itu gambar korang? jawab2 sendirilah ye...

0 comments:

cerita lain (他の物語)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...