Saturday, January 8, 2011

dari meja tukang karut

aku ada sebijik meja ini saja untuk digunakan menulis perkara-perkara yang frinjan atau fringe (betul ke frinjan dalam bahasa melayu malaysia?). di sini ialah safe house aku. di kala dunia sosial luar memberikan aku idea, aku akan ke sini untuk memberi serba sedikit impak minimum kepada pembaca. jadi, aku perlu memastikan aku mendapatkan benda yang terbaik (pada tahap aku, dan bukan pada skala masyarakat) untuk aku meneruskan kerjaya hebat ini. aku telah membeli kerusi pejabat pada satu jualan barangan perabot pejabat baru-baru ini. kali ini menulis lebih selesa dan aku tak segan silu tidur di atasnya, walaupun pada akhirnya aku memilih tidur di atas katil yg lebih empuk. aku membeli kerusi ini pada harga yang pada hemat aku agak murah. rodanya memang bagus. aku menjadi semakin pemalas hendak bangun berjalan utk ke jarak yang dekat. aku juga sedang memikirkan utk menggunakannya utk ke ruang tamu untuk menonton TV. tapi cadangan itu masih lagi kurang berasas pada aku walaupun aku pernah mencubanya sekali. hahahahaaaa. perlu diingat, kesihatan perlu dijaga. aku akan selalu beringat pada konsep kesihatan supaya aku tidak akan menjadi super pemalas. dari tukang karut - sekian.

0 comments:

cerita lain (他の物語)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...