Thursday, January 6, 2011

permulaan yang pilu

aku agak pilu kerana ada agak banyak benda nak ditulis, namun laptop aku bermain cinta romantik dengan aku. di kala aku on laptop aku, ianya mula seperti biasa namun skrin pula tiada menyala. ini ibarat bercakap dengan awek cantik yang cuba beraksi manja dengan aku..cuba berinteraksi/bercakap dengan aku tetapi matanya ditutup2 pula. aku dalam usaha mengembalikan tahap romantik itu kepada romantik tahap filem hindustan - bukan sahaja boleh bersembang dan merenung ke mata masing2, tetapi juga boleh menyanyi, menari, makan, minum, ketawa, menangis bersama. hahahhahaa..dalam erti kata lain aku sedang dalam usaha memperbaiki laptop aku. namun masa agak terhad bagi aku. aku akan cuba sedaya upaya. entry ini dibuat di cybercafe yg dipenuhi gamers2 yang agak sopan. tak bising sangat. cuma ada butir2 bicara mandarin dan kantonis yang aku memang tak akan faham. mungkin juga terselit 50% unsur carutan. biarlah. sekurang2nya tak bingit sangat. apa2 pun, sesudah sihat laptop aku nanti, berberapa entry akan menyusul. sehingga kemudian datang tiba...

0 comments:

cerita lain (他の物語)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...