Saturday, January 8, 2011

ada awek jepun dalam rumah aku

ni awek ke makcik jepun ni? hahahha. awek agaknya. hello out there. looking at the picture on the left, you'll get an idea that it is a calendar. saiznya amat besar. kalau letak melintang dalam kancil, sure penuh dari pintu kanan ke pintu kiri dan hampir mencecah atap sebuah kereta kancil. ini first time aku dapat kalender macam ni. pada aku amat menarik. aku suka kimono yang dipakai dalam kalender ni. aku berterima kasih kepada company yang memberi aku kalender ini. selalunya kalender yang aku dapat macam biasa-biasa je. bukan aku tak bersyukur, but we do try to find some different and special things pada satu masa dan peringkat hidup kita. siap kalender ni ada bingkai lagi. mungkin pada 2012 aku boleh guna bingkai ni untuk projek foto lain pulak. hmmm.. berguna jugak benda ni ye. itu cerita future. buat masa sekarang ni minah kimono ni akan menjadi kalendar rasmi untuk 2011.





0 comments:

cerita lain (他の物語)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...