Friday, May 13, 2011

Valdes - Cacophony

aiseymen.. (retro catch phrase!)... dan aku sebenarnya pun tak tau kalau frasa itu ada makna. cumanya dulu kerap digunakan sebagai salah satu word expression. dan, aku taknak sembang pasal aiseymen, tetapi nak sembang pasal valdes. salah sorang guitarist yang aku minat selain malmsteen, michael angelo batio, man kidal, syahrul ekamatra, karl cromox, vinnie moore, marty friedman, jason becker dan joe satriani. aku diperkenalkan kepada valdes pada tahun 2004 semasa sedang cuba burn cd di salah satu kedai muzik di KL (aku dah tak buat keje2 burn cd dah..tak elok..hehehe). mamat tu suggest aku valdes dan first time dengar aku suka. dia main neo-classical metal seperti most of ikon2 aku yang lain. dan lebih memalukan aku burn jugak album dia ni. hahahha. tapi, jangan risau.. setelah aku bekerja aku membeli CD ori valdes melalui internet. tak la rasa bersalah sangat. yang bestnya, aku selalu dengar cd burn tu walaupun ada yg ori. ada value benda tu. memori yang amat berharga. aiseymen....

0 comments:

cerita lain (他の物語)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...