Saturday, December 24, 2011

berita mingguan 10

been having a series of slow weeks selepas raya baru2 ni. aku tiada banyak yg nak update melainkan seberapa yang boleh. hari pertama masuk ofis selepas break raya, aku dihujani dengan berbagai tugasan.
adoyai..penatnye. manakala, baru2 ni juga aku ada pergi ke malaysian international toys fair 2011 (mitf 2011) dan destinasi : terengganu. ini adalah duaentries yang aku masih belum mula mengarang serta picture editing. tunggulah ye. jadi, mari bermula dengan gambar ni..dimanakah pantai ni? haaa.. ini di terengganu. the water is crystal clear dan ia amat mengejutkan kerana ia hampir dengan kuala terengganu dan di semenanjung tiada banyak laut yg airnya jernih. percutian ini menarik. nanti aku akan buat dalam separate post (dan juga mitf 2011 pun dalam separate post).
yes3x!! ini gambar terbaru workdesk aku. dah ada karpet di bawah meja & kerusi. dan… ada LED monitor 20 inci sebagai tambahan kepada lappie aku. yeay! dengan bantuan adik aku, aku berjaya dapatkan monitor ini pada harga yg agak okay. mungkin workdesk aku sudah complete. hmmm…
waduh3x. set nendo petit haruhi suzumiya sudah sampei! yeay buat kali kedua!! mikuru asahina, haruhi suzumiya dan yuki nagato comel berkimono. watak diorg ni diambil dari salah satu scene dari episod haruhi suzumiya yang mana diorg semua ni pergi ke keramaian – aku suka topeng yuki. sangat kawaii!!
gambar ni aku ambil dari tingkap komuter. semasa perjalanan ke mitf 2011. aku suka mood gambar macam ni. bokeh terhasil apabila aku fokus kepada titisan air hujan di tingkap kaca.
terdapat patung ultraman di mitf 2011. mitf 2011 tak besar sangat tetapi berbaloi dikunjung. berbekalkan tiket RM3 korang boleh melawat booth yg menjual barangan figura,animegames serta komuniti.
pandangan dari sudut berhampiran jalan keluar semasa di mitf 2011. ultraman masih lagi berdiri kat situ.
wow…ladies yang comel dan comel serta kostum yg menarik. ini antara ladies yg ada semasa mitf 2011. nanti aku akan sertakan ladies yg lain2 semasa full post nanti.
ini display final fantasy di kedai figura. aku nak sangat cari versi cloud dengan baju lengkap menunggang fenrir yang macho (sebelah kanan). hahhaha. namun sampai sekarang tiada dapat lagi. dalam internet ada stok yg dijual. mungkin second hand agaknya. hmmmm…
hasil rompakan semasa di mitf 2011. ada sticker, notepad,  cd games serta beg yang cantik.
geng haruhi suzumiya sudah berkumpul dengan geng bakemonogatari – karen, tsukihi dan shinobu. anyway, apa yang mugi-chan pegang tu? apakah? apakah? apakah???
wooohoooooo! mock ticket utk comic fiesta 2011 (cf 2011) sudah dibeli! haaaa… aku beli semasa di mitf 2011 di booth cf 2011. just can’t wait to attend the event. aku mengira hari sebelum bermula cf 2011. korang pergi cf 2011 kali ni? this will be a good one!! jumpa di sana!!

0 comments:

cerita lain (他の物語)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...