Saturday, December 24, 2011

malaysia international toys fair 2011

yeah! ini dia review utk malaysia international toys fair 2011 (mitf 2011) yg berlansung di midvalley megamall pada 9-11 september 2011. 
event ini tidak besar namun dengan bayaran rm3, agak banyak benda yg dapat dilihat dan dikongsi. bagi setiap suatu, mesti ada permulaan. mungkin mitf akan berkembang menjadi event yg besar tahun2 akan datang ^_^
pentas utk sesi perbincangan dan pertunjukan. sesi2 itu aku tidak dapat attend kesemuanya…
dont touch! just  tengok dan tatapi display yang ada. ada berbagai bentuk dan saiz. koleksi2 figures ini dijaga rapi dan perlu dibersihkan utk mengelakkan cat pudar atau minyak terbentuk (jika berhabuk dan dibiarkan lama, minyak akan terbentuk lalu menjejaskan warna).
topeng ini diasaskan dari anime bleach. seingat aku harganya rm35. hmm.. aku nak sgt beli tapi harga tu amat mahal bagi aku yg pada masa itu kesempitan wang (maklumla, lepas raya).
batmobile ini amat aku suka. aku selalu inginkan satu utk koleksi. aku selalu melukis dan menambah rekaan aku sendiri berdasarkan batmobile ini. rm638 ialah harga yg terlampau mendidih buat aku..sedangkan rm35 pun tak mampu..hehehehhee..
ultraman seperti sedang marah kepada samting…samting yang membikin beliau bengkek…
spongebob gets the toaster-head treatment. plus the selebet facial expression. ini adalah koleksi yg boleh ditempah dari ‘mongar-toys’ tak silap aku. syarikat ini beribupejabat di indonesia.
rok-band kiss was no exception. the four of them can toast two bread each one time while rocking their tunes for you..muahahahhahhaa…
booth comic fiesta amat simple. berkunjung ke situ dan bertanya…lalu…aku pun…
berjaya mendapatkan mock ticket utk comic fiesta 2011!! (cf 2011). wohooooo! tiket yg betul akan diambil semasa hari pertama cf 2011 berlansung. menarik…!
“errr..bola baling ke bola lisut over…melaporkan saya masih gagal mencari tempoyak yang dikehendaki di tempat salji ini..over!"
super optimus yg bersayap (treler belakang). geng2 autobot yg lain pun ada sekali…
plushies toys-ies!
k-on dicelah dinding…
gadis 2D yang comel…
gadis bukan 2D yang juga comel memeluk bantal. membuatkan aku mengantuk dan ingin tidur….mmmmm….
ladies berdua ini cantik, kiut, tinggi lampai dan manis dengan senyuman (mode : jatuh kecintaan).
me : “i just can’t get enough of you ladies..can you pose for the camera? for the men’s sake as well as for my sake??”.
ladies : “hmmm..very well handsome… of course..”.
p.s – yang kiri tu kiut sangat.
plushies toys-ies!! (part II)
lovely ladies bersama pedang. kali ini yang sebelah kanan looks delicious..hahahhaa…
another one for the men around the world!!!
sweet looking lady berpakaian warna oren. yang ni memang tinggi. dalam gambar ni dia tidak nampak menarik tetapi nampak menarik jika dilihat secara live.
antara hasil kreativiti artis2 tempatan. subjek asal ialah dua patung – manusia kenit + binatang pelik kaki empat. semuanya plain, bermakna tiada lukisan. hanya patung shaja. kemudian, terpulang kpd artis2 tempatan melukis mengikut imajinasi sendiri. ada berpuluh2 hasil kreatif.
*yawn*… atau suara nyanyian yg sumbang sehingga merah mata alien itu…
in between the many many brides, there is a confused looking photographer…hehehee..semasa balik dari mitf 2011, di dewan seberang mitf 2011 ada wedding expo. banyaknye pengantin perempuan…

0 comments:

cerita lain (他の物語)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...